اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی جهادی در علامرودشت لامرد

درمانگاه تخصصی جهادی حضرت مهدی (عج) در بخش علامرودشت لامرد اقدام به ویزیت رایگان مردم این بخش کرد.

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی جهادی در علامرودشت لامرد

مسوول گروه جهادی و تبلیغی شهید انصاری لامرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد، اظهار داشت: این گروه جهادی تبلیغی در ۳ عرصه فرهنگی، عمرانی و درمانی مشغول به فعالیت است.

حجت‌الاسلام سید محمدجواد اسدی افزود: با توجه به وجود مشکلات اقتصادی و از آنجایی‌که موضوع عدالت در توسعه عمومی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است فعالیت‌های درمانی خود را پس از اجرا در استان‌های کرمان و هرمزگان در سطح منطقه لامرد و مُهر نیز آغاز کردیم.

وی خاطرنشان کرد: تا پیش‌ازاین در سطح شهرستان‌های لامرد و مُهر تنها برنامه‌های گسترده فرهنگی توسط گروه جهادی تبلیغی شهید انصاری اجرا می‌شد اما اجرای برنامه‌های درمانی نبود.

اسدی بابیان اینکه از ۴ ماه پیش هماهنگی‌های لازم با دستگاه مربوطه اجرایی در خصوص آغاز فعالیت‌های درمانی در سطح منطقه انجام شد، گفت: پس از بررسی‌های به‌عمل‌آمده بخش علامرودشت به‌عنوان آغاز فعالیت انتخاب شد و درمانگاه تخصصی جهادی حضرت مهدی(عج) از ۲۸ فروردین‌ماه به مدت ۴ روز در این بخش راه‌اندازی شد.

وی اضافه کرد: متخصصین اطفال، زنان، دندانپزشکی و چشم باسابقه بالای ۲۰ سال که همگی از پزشکان نمونه استانی و کشوری بودند به‌صورت کاملاً جهادی و رایگان در این درمانگاه جهادی حضور داشتند.

مسوول گروه جهادی تبلیغی شهید انصاری با اشاره به اینکه ۸ دندان‌پزشک، اقدام به ویزیت ۶۰۰ نفر از مردم بخش علامرودشت کردند، گفت: در این زمینه ۴۸ مورد عصب‌کشی دندان، ۱۰۳ مورد پر کردن دندان، ۳۰ مورد جرم‌گیری و ۲۸۵ کشیدن دندان انجام شد و بقیه نیز که مشکلی درزمینهٔ دندان نداشتند ویزیت و معاینه شدند.

وی اضافه کرد: همچنین ویزیت زنان ۳۲۰ نفر، ویزیت اطفال ۱۱۰ نفر و ویزیت چشم‌پزشکی ۴۵۰ نفر توسط متخصصین در درمانگاه تخصصی جهادی حضرت مهدی(عج) انجام شد.

مسوول گروه جهادی تبلیغی شهید انصاری گفت: روند اجرای فعالیت‌های درمانی توسط گروه تبلیغی جهادی شهید انصاری بازهم در مناطق محروم منطقه ادامه دارد.

انتهای پیام/۷۶۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول